Gamla kort

Nu är denna inventering gjord och min kära mor har åkt hem igen.

Var så himla roligt och ha dig här kära mamma. Barnen trivs så med dig o Cornelia sa direkt du lämnat oss. " Måste din mamma åka? " Hi hi.... men vi får väl hoppas att vi kan se dig lite oftare. Tusen TACK för all hjälp. Puss & Kram

Berättade för henne när hon var här om ett par ursnygga skor från Top shop som jag provade i somras och en festklänning. Lovade lägga upp bild så hon får skåda...( min kamera var inte så lätt att se ur )



En riktig godbit



Och de tjusiga skorna.

Och det lustiga är att hon delade smak o tycke med Håkan som tyckte absolut att jag skulle köpa detta. OCH när skulle jag få användning för dessa, som är på fest så ofta. Men pröva kan man ju alltid göra.....

När vi var i Stockholm var vi även i livrustkammaren o kollade.



En tjusig Clara i kungatron



Och vackra drottning Cornelia



Ja kanske vi skulle passa bra in på riddartiden



och min alldeles egna riddare

       ..... och mina alldeles egna söta små sessor.

Nu ska jag ta ett ryck här hemma o sen sätta mig i soffan. Glöm nu för allt i världen inte True blood ikväll. Vi är redo....

Ha en bra kväll KRAMIZAR NETTAN ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0