först ut

         Nå va tyckte ni?? Första avsnittet igår av nya heta serien "True blood" . Lite mycket nån gång men helt klart sevärd och jag tror den kommer bli bättre o bättre. Har hört det från insatta källor! 

Så jag väntar redan på nästa avsnitt. Kul o ha nått man kan se på. Bara det inte blir som Prison break som jag följde o följde men aldrig tog slut. Så jag tröttnade.

Men så säger Aja idag " Har du sett avslutet på Prison break " Och jag bara " vadå finns det ett slut???"

Så det fanns det alltså och det skulle visst va riktigt bra. Så det gör nog inget att jag missat några 100 avsnitt där emellan. Fattar nog ändå ( va ju typ samma hela tiden ). Men sista ska jag se. ABSOLUT!!!

Fredag i morgon och jag slutar tre och sen en ledig helg. Så kommer min älskade man hem också o jag längtar efter han i massor nu.

Men jag o barnen ska sticka till Staden direkt jag slutat. Kalas gånger två och så ska vi hinna med o införskaffa lite presenter före. Så sent i morgonkväll kan vi ses, och då är vi väl så trötta så det blir typ Godnatt o sedan zzzzzzzzz

Men vi har för all del hela Lör o Sön på oss att umgås. Men jag har planer på gång, hi hi... Fick faktiskt beställt material under veckan som ska komma i morgon. Så hoppas vi kan börja på vårt staket till altanen. Har många projekt på gång.

Åhhh va glad Håkan kommer bli när allt bara kommer stå här utanför när han kommer hem. Kanske???


Massa nya godbitar till små sessor....
     
Klicka för att förstora bilden Ja nu har jag suttit här länge, riktigt länge och kan inte bestämma mig. Finns så mycket kul till småttingarna. Men nu måste jag ta kvällen. Anton väntar och vi ska se på nått spännande.... vad avslöjar jag i morgon!

KRAM & GOD NATT ALLA SKÖNISAR NETTAN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0