Drömmar

Hejsan kära bloggvänner!

Böckerna " Twilight " fann jag på www.bokus.com .

Ja så sant så sant så var det stört omöjligt att finna alla på Adlibris. Men jag beställde de tre första nu så får jag väl ta den fjärde så småningom. Men tror att den fanns inne.

Fick sms att de var ivägskickade nu så väntar med spänning på att de ska dyka upp så jag får kasta mig in i dem. Får nog ta en fight med min dotter först bara, vem som ska läsa först. Men som tur är ( för mig iaf ) så är hon mitt inne i en annan bok, så då kanske hon kan börja med första när jag är klar med den. Så det löser sig nog. hi hi....

Några gånger om året dyker min stora dröm upp om att bygga ett hus. Ja kanske inte riktigt att jag ska bygga det men att nån ska göra det åt mig. Det är en sådan grej som jag kan längta o drömma om och då när de dyker upp tar det en stor tid av min fritid att leta tomter och husmodeller. Planera för trädgård och allt man bara vill ha.

Och tänk så mycket fina hus det finns men alltid något liiitet fel på och ska man bygga vill man ju gärna bli nöjd. Men det slutar alltid med att jag lägger ner drömmarna och vet inte vad jag hoppas på att det typ bara ska dyka upp nån drömtomt därute och en massa massa pengar. Så att jag inte behöver välja bort nått på drömhuset. Bara peka på allt man vill ha. Priset spelar ingen roll.... Ja drömma går ju.....

Det slutar med att vi får nått nytt projekt här hemma ist. Men den listan borde jag inte fylla på för det blir aldrig tid över... Borde själv gå kurs i snickra, kakla, måla,  dra ledningar mm mm

Jag är urdålig på sånt. Fick målat en hylla under veckan nu som jag velat ha vit i typ ett år och nu fick jag tummen ur att göra det. Hopplöst! Men va nöjd jag blev att jag själv klarade detta.

Skulle tex ta mig i kragen o ringa och best material som vi behöver. Men när jag kommer fram så börjas det frågas om storlek och dimensioner och gud vet va så det slutade med NADA. Så bra är jag på detta. Men men man kan ju inte va bra på ALLT!!!

Tur är att jag har en så förstående man som går med på att jag planerar o han fixar. TACK ÄLSKLING ♥

Nu får jag nog ta kvällen. Upp till morgonen o ta hand om barn, tvätt och städning. Jobbar heeela helgen.

Kram & God natt Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha, jag gör precis likadant, fast kollar efer dröm lägenheten. och om typ 10 år så blir det väl hus för mig också. :P

kram

2009-08-20 @ 23:22:22
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0