Upp & Hoppa

Så va det hos oss i morse!!

Lova vaknade tidigt o va pigg, är ju van nu sen hon började skolan. Men har varit lite tv mys o frukost.
Själv sitter jag med mitt morgon kaffe o funderar va vi ska göra under dagen?

Har lite som ska fixas i staden & sen ska vi dela ut inbjudningskort till Lovas Disco kalas. Ja det börjas i tid o nu är det kalas eller dop varenda helg i september. Så det blir fullt ös!!

Angående svininfluensan kan jag hålla med Nettan man kanske blir lite nojig, men man blir ju upplyst som sagt va precis över allt. Men jag kör också handsprit o tycker man kan vara extra noga med handhygien.

Ja jag har faktiskt köpt 2 liter handsprit men jag har faktiskt det jämt på toaletten oavsett om svininfluensan går.


Nu ska jag städa lite & sen in i duschen......


Have a nice day♥ Kram Aja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0