Tjohoo...

Inventeringen gick lätt som en plätt o lagrena är färdiga. Åhh va skönt! Nu är det butiken som ska va färdig innan öppning i morgon. Men det fixar vi.....

Butiken är fylld av härliga höstnyheter så lovar att jag ska lägga upp lite kort under veckan.

Kära mamma kom idag och ställde upp som barnvakt. Så hon hämatde barn och sen hem, då de blev serverade mormors köttbullar ( favorit för alla barnen ) sen iväg med Cornelia & Clara till trav o ridskola. Så jag passade på att ta en promenad då man hade sån hjälp idag.

Väl hemma igen allesammans så fick vi besök av Dick och kusin Nicklas. Händer inte för ofta men trevligt, trevligt!

Kusin Patrik har ju pratat om True blood som börjar nu i morgon och den serien ska ju va så bra. Jag väntar ivrigt för att i morgon kl 22 softa i soffan.

Boken jag läser som är av samma stuk är verkligen beroendeframkallande. Hann inte mer än första sidan innan man var fast. Längtar tills jag ska lägga mig så jag kan bege mig in i fantasin. Har kommit på att jag är helt faschinerad av vampyrer och  Edward Cullen & Bella är helt lovely som karaktärer. Åhh snart bedtime!

Här är det full rulle och jag har två barn i badet som måste i säng snart men vi hörs i morgon mina kära vänner.

Kram kram kram ååhhh allt känns så härligt. Puss & Kram Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0