Tisdag

Sovit några timmar o vaknade med halsont. FY hatar att känna mig dålig, men med alvedon o kaffe så är det mycket bättre. Ska väcka min lilla tös nu som ska på skolan, brukar inte vara problem. Hon stortrivs nu när hon får gå på den stora skolan & samma som jag gick på en gång i tiden.
Fattar inte va tiden går fort, nu har vi en tjej som redan börjat i förskolan, usch kan få lite ångest.
Men man ska bara njuta o ta vara på tiden man har tillsammans =)

Hörs senare alla glada bloggläsare: Tjo ho !! Aja♥

Nu har även mitt favorit program på morgonen börjat igen, VAKNA MED THE VOICE på femman. Så bra o roligt att lyssna på. Får ju även lite skön morgon musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0