Söndag & Bakdag

Vilket härligt höst väder, barnen redan ute o leker.

Själv har jag druckit kaffe med min morgon kamrat Patrik. Detta skrev jag tio i morse.

Efter det fick jag avbryta har haft gäster o öppethus hela dagen, men nu är det lugnt igen.
Trevligt när man får lite besök av släktingar.
Jag o Lova bakade en kladdkaka som hon längtat efter sååååå mycket!!!! & vi gorde även en äppelpaj.
Nu är jag propp mätt efter all fika.

Kul att så många gillade den bruna stöveln, jag köpt. Rekommenderar den är super skön o snygg o är inte rödbrun utan mer mörkbrun. Inget rött alls är det i den.

HA en skön eftermiddag my friends♥
         Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ring mej sen till jobbet aja, jag tror att jag glömde telefonen hos er igår,



putte

2009-08-24 @ 07:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0