Slappisdag blev städdag

Ja så kan det gå ibland. Stack iväg i morse och skulle möta en gubbe som ska fixa ett nytt bakre kapell åt oss. Så vi får ett med full ståhöjd. Regnar ju ibland här i detta avlånga land så det kan ju va bra o ha ett som man har mer användning för vid regn.

I allafall när han åkt så tyckte vi att det var likabra och plocka med lite hem från båten. Men det slutade med att vi proppade bilen full. Kändes ju inte så kul när allt detta låg i stora högar nere i tvättstugan. Men nu är det sorterat och allt ihop plockat och tvättmaskinen går för fullt känns det riktigt bra att det är gjort.

Gruvar mig alltid för att ha sånt framför mig, men nu hann jag aldrig det i år när vi tog det så tidigt. Skönt!!!

Nu väntar taco kväll och sedan kräftor, mums!!! Barnens val!!

Tackar Aja & Lova för ett superkul kalas. Barnen var helnöjda och trötta. I morgon är det nytt kalas på badhuset. Mycket poppis.

Stort Grattis till min kära lillebror som fyller år idag. Hipp Hipp Hurra

Ha en underbar dag kära bloggvänner. KRAM KRAM Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0