Sant som det är sagt!

Yes det är som Aja skrev, vi har umgåtts flitigt och turats om att åkt emellan varann. Barnen har lekt o lekt o lekt. Men det är först nu som jag verkligen fattar vad jag saknat dem allihop. Barnen är ju bara för härliga, fasters små sötisar.
 
För att inte tala om Aja som  hela hon är som en frisk fläkt. Mår o trivs i hennes sällskap o vi pratar om allt mellan himmel o jord. Nej det där va inte sant vi pratar om det över och under också. Vi är inte bara ytliga utan har våra små funderingar o diskusioner. Men åhhh så kul vi har ihop. Tack för att du är min vän allra käraste du ♥♥ Och det är ju brorsan som jag borde Tacka som lyckats fånga denna pingla. Men så är ju även han en toppen kille....

Ja och veckan har gått i racerfart och inte hunnit med allt man vill ( som vanligt ).

Har varit svårt att vänja barnen med tidiga kvällar och upp på morgonen. Så gissa om det varit trötta barn till fritids o dagis. Men förstår dem, jag har själv haft svårt med att komma i säng o det har svitt morgonen därpå. Men vi kommer väl i ordning så småningom.

Nu är en långledig helg o det känns bra. På Lördag är vi bjudna på Fest och det ska bli kanonkul ( hoppas jag ). Men det brukar alltid va super nice med alla dessa härliga människor....

Ha en görgo helg alla ni Puss & Kram Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0