Sängen

Yes den väntar på mig nu!!

Nyss ätit naturgodis till kvällsmat, jätte nyttit & bra eller va säger ni??
Ha ha, blev även bakning idag. Som ni vet älskar ju Lova & Valle kladdkaka så vi bakade en o fikade, lite måndags mys.

Regnet öste ner idag så jag passade på att sätta in endel bilder av mina 450 st jag framkallat.
Noga som jag är så skriver jag ju till varenda bild, så det tar ju lite tid =)
Förresten kul ni gillade pajen o den är super god, tror jag la ut receptet i våras.
Men det ska ni absolut få igen, tar högst 15 - 20 min att göra.

Även så himla kul att vi haft så många läsare,rekord flera gånger = ) Stor kram till er från
                                                   Aja & Nettan♥

Prata med Nettan så vi kanske tar en tur till Karlstad jag o hon, om det passar bra någon dag denna vecka. Å hoppas lilla Clara blir piggare, som jag sagt förut finns det ingen värre än när barnen är sjuka. Krya på dig sötnos !!!

Nu ska jag stänga datorn o få lite sömn, mina dagar har ju full lagt schema. Körning o hämtning på Lova sen är det alltid något mer. Så är som en taxi mellan stan o Arvika men gör mig ingenting, bara att gasa o köra.

Sov Gott Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0