Så är det........

Ja det är ovanligt lugn lördags kväll, båda barnen sov vid nio. Dom brukar vara uppe längre på helger men va helt slut efter veckan o discot som va igår.

Såg ni undrade vart discot va o det va på GROTTAN, perfekt lokal så den rekommenderar jag.

Här blev det sen middag med kycklingfilé, ris & god sås. Har ju massa chips & gott sen barnkalaset så det är bara att äta. Är så lugnt att jag funderar va jag ska göra, men blir nog en Wallander TJUVEN.
Sitta bara o mysa lite o spendera tid med min man, det är inte ofta man bara har tid för det. Inte här i alla fall går i ett hela tiden. Som Nettan skrev man ska ta vara på tiden & varandra.
Det va kloka ord från mig det !!!!

Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0