Ny vecka

Ja då sitter man här. Kaffe & knäckemacka. Hade inte lust alls att gå upp ur sängen men plikten kallar. Började på nya boken igår och den var ju bra från första sidan. Så liite svårt att sluta då.

Min kära har precis åkt till jobbet och har ännu en lång vecka framför sig. Jobbar Fredag också så helgen blir väldigt kort. Men nu till helgen är jag också ledig så då får vi lite tid ihop.

Fredag ska Cornelia & Clara på Lovas disco. Åhh de längtar så. Vi andra ska passa på att gratta min lillebror lite snabbt. Sen på Söndag är det barnkalas igen på badhuset. Så bara Lördag är helt utan tider, än så länge iaf.

Känns som att det är nått varje helg denna höst, men så är det säkert jämt bara att man glömmer.

Nu ska jag gå och väcka trötta barn.

Ha en go dag Kramelikram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0