Måndag 31/8

Shit, september i morgon.       Ja tiden går väldigt fort!!   Det brukar jag ju tycka men nu extra, bara rullar på & snart är det jul igen. =)

Igår va det en helt vanligt eller ovanligt lugn söndag kan man säga. Lova va o lekte hela dagen & jag gjorde en hallonpaj♥ Den där goda med krispit överdrag. Min kära svägerska Åsa & Hilda kom o fika med oss. Finns ju altid någon som vill fika tur det!!

Resultatet den är såååå gooddd, nu är det höst så då kommer jag baka igen =)

Lilla Hilda som hunnit bli ett år tyckte också den va god eller mest vaniljsåsen.

Riktig sötis!!!!

Ska snart i väg till förskolan o sen blir det nog en liten promenad i staden.

Ha en bra dag all my friends kram Aja♥


Kommentarer
Postat av: pernilla

Pajen ser kanon god ut, vill gärna ha receptet : )

2009-08-31 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0