Karlstad trippen

Den va stressfri & mysig mamma & Valle dag. Fredrik hämade Lova så då fick hon mysa med pappa♥

Fick tag i allt jag skulle ha o handlade även till kalaset. Så skönt slapp jag göra det här i Arvika. Så nu blir det barn disco i morgon med mycket smaskit att äta. Lova väntar för fullt !!!!!
Ja det va hemskt mycket fint som kommit in i affärerna. Önskat jag hade mer i plånboken men alltid kul att titta lite.
Inhandlade en ny stickad svart kofta från VeroModa jätte fin.


Blev ju en hel del till Min tjejs kalas♥


Valle nöjd efter Karlstad trippen♥


Min Outfit igår,tröja Gina o väst Bikbok & leggings Vero Moda, dom älskar jag super sköna på o
snygg färg askgrå.

Även denna dag intensiv men började morgonen med att gå 50 min så det va underbart. Barnen sover så nu ska det bli en lugn kväll med min kära man som varit hemma hela veckan, så skönt.

Efter förskolan va det full lek hemma med prinsessor & High school men härligt när man ser
barnen har kul o leker. Lillebror fick också vara med o vara prinsessa men ville inte vara med på bild.

Sov sött / Kramizar Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0