JOBBIGT.....

Nu känns det jobbigt!

Håller med Nettan i bland blir man klyven. Ena jag är glad för att komma hem o ena halvan av mig vill stanna kvar.
För i morgon far vi home, nu anländer Aja tillbaka till Arvika♥ HOME SWEET HOME
Men det känns konstigt, är sommaren slut nu ?  Kommer hem igen o vardagen är i full gång.
Väl hemma så känns det nog bra för jag älskar ju vårt hem & alla nära o kära♥

Så nu blir det sista natten i husvagnen här =(

Lördagen : Den gick hela dagen. Va o hämtade min kära mamma, blev självklart fika innan vi for in till 
                     Birsta City o hälsade på syster. På kvällen åt vi alla en mysig middag hos oss i husvagnen.
                     Jag bjöd på lövbiff gryta med ris o nybakat bröd. Efter det blev det film time med chips & godis♥

                                    Så det va en riktig myskväll & barnen va sååå nöjda o glada.


Fika hemma hos mormor Tina♥

Idag va jag o mamma ner till båthamnen i Sundsvall där barnen fick leka o springa av sig. Va en jätte fin lekpark o solen kom fram, det blev riktigt varmt. Hade självklart kaffe o glass med!!



Myset vid båthamnen o Lova lyckades fota mig när jag äter glass med näsan: )

Tack för en super mysig helg i Sundsvall, med mina nära o kära♥
Nu ska jag sova lite ska köra 60 mil hem i morgon, det ni!!!!
Prata med Nettan i kväll o berättade vi var på väg hem ÅÅÅ Kul att ni kommer nu för jag börjar jobba i morgon sa hon. Så det va ju jätte bra planerat, men hon har några lediga dagar så klart ses vi denna vecka JIPPIIII♥

Ha en skön sömn alla goa bloggläsare♥
Kram Aja♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin

kör försiktigt! kram

2009-08-03 @ 08:40:32
Postat av: mormor Tina

ÅÅÅÅÅÅÅÅ saknar er redan♥♥♥

tack för en underbar sommar,o tack för en trevlig

helg.. de ä så mysigt att få va me er.Lova♥ o Valle♥ är så härliga att få va me.

Dom ger en energi.. Puss♥kram min ÄLSKADE DOTTER..

Kör försigtigt hem..PEACE LOVE MAMMA♥♥

2009-08-03 @ 08:49:12
Postat av: malin

hej hej vet inte om ni vet om det men,

varje gång som man går in på eran sida så kommer det upp nån inloggnings grejer, vad e det för nått?

kram

2009-08-06 @ 23:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0