Hej hopp ja...

Ja ännu en vecka snart till ända. Söndag igen...

Igår jobbade jag hela dagen o sen blev det hem till familjen. Tog en promenad upp i Årjäng för att käka. Efter att vi var mätta och belåtna traskade vi hemåt igen för att slå sig ner och se på tv. Nån film som Håkans syster tipsat om. Den skulla va bra. No Cut ( tror jag ) på fyran.

Men den började inte förränns 22.20. Så det blev nån svensk så länge som hette Tro, hopp och kärlek. Ja den var väl OK men jag kan bli irriterad ibland när man ser filmer där det spelas karaktärer som är riktigt riktigt dumma. Så där ko dumma som Aja säger.

Men det är väl nån mening med det också, och som vanligt i en del svenska filmer så hade den ju med en massa olika mäniskors känslor och livsöden med.

Vi är ALLA olika o värda lika mycket. Oj oj oj vad dramatisk ja va nu då. Men så är det ju.

Och det får mig att tänka på när jag fick in en kund för ett tag sedan som var arg uppöver öronen när han kom in och bara ville prata om sin barndom och hur han blivit behandlad. Folk trodde han var sinnessjuk och han hade fått en massa sprutor. ( sa mannen )

Men iaf så skulle han ha byxor och blev fly förbannad när jag inte hade kortare än 30 längd och skrek och gormade åt mig åt mig att alla var lika värda och jag skulle promt se i hans byxor vad han hade för stl idag. Han gick efter mig o bara skrek... Se i byxorna! Men jag vill inte seeee...

Slutade iaf med att han gick vidare till en annan butik o trakaserade dem.

Han hade visst varit på flera ställen och polisen hade jagat ut honom.

Jag brukar som Alltid hantera många knepiga kunder men denna gång var jag rädd och hade tårar bakom ögonen. Tur vid sådana tillfällen att man jobbar i ett center och har en massa människor runt sig. Puhhh..

Ja nog om det...

Tillbaks till filmen så började vi se på " No Cut " Men jag somnade och fick aldrig se nått slut. Tyvärr...

Nu ska jag iväg, har massor att göra. Och till veckan har vi inventering så en hel del att förbereda.

Ha en go dag söta bloggvänner. Mazza kramizar Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0