Good morning.

Yes, Fredag och hela helgen framför mig. Så skönt.

Det blev lite för sent igår och när jag väl kom till sängs var jag ju så klart tvungen att läsa lite. Mitt sätt att slappna av och jag läser i stort sett alltid innan jäg släcker lampan. Extra kul nu när jag har så bra böcker.

Men det vi såg igår var iaf.... Andra avsnittet av True blood, och JA det var bra, ännu bättre och det värtsa av allt var att det slutade ännu mer spännande än förtsa avsnittet. Så vi var bara tvungna att kolla början på tredje också. Men sen en bit in på det så sa jag till Anton att nu måste vi komma i säng. Jobb & skola i morgon.

Tunikorna jag visade igår var så fina och svårt att bestämma en till Clara. Anton tyckte den rosa, randiga i velour från Katvig. Kan ni ge mig en åsikt vilken som var bäst??? Snällla! ( kul o höra, då jag har beslutsångest )

Till Cornelia vill jag nog ha en Small Paul tröja. Så häftiga tycker jag.

Vilka snygga skor Aja lagt upp. Får nog ta en Karlstad tripp snart. Barnen behöver också skor. Inne skor, uteskor mm. Är alltid så mycket på hösten. Puhhh

Men men nu ska vi snar dra iväg och hoppas dagen blir riktigt bra.

Ha en underbar Fredag o ta till vara på stunden // KRAM NETTAN.

Kommentarer
Postat av: Aja♥

Jätte mysiga tunikor, jag som är frälst i rosa skulle tagit den rosa randiga. Ja ta en tur till Karlstad jag hänger på. Vi syns sen vännen min♥

2009-08-28 @ 07:51:36
Postat av: Anonym

Helt klart en av dom från småfolk, endel tycker katvigvelouren kliar!!!

2009-08-29 @ 15:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0