GOD NATT♥

NU blir det sängen, skulle ha bloggat sen i morse men som vanligt fullt upp hela tiden.     VA GÖR MAN?
Eller va gör man inte, ska man nog säga =)

Så nu får det bli en lugn skön kväll i sängen ska se klart "MÄN SOM HATAR KVINNOR" , började i natt men blev för trött. Inte så konstigt när man ser mitt i natten.

Dåligt med bilder har det varit nu men har haft fullt i kameran, typ 500 bilder. Nu har jag tömt den så jag lovar det blir fler bild bevis.

I morgon en ny dag o Lova ska till förskolan, kanske tar oss en tur till Nettan på em. Så ska jag o hon ta en power walk , mycket roligare att gå med någon. Speciellt min tvillingsjäl♥
Måste komma i gång o Nettan hon har ju tjuvstartat !!!!!! Så jag måste hänga på.
Nu ska jag pyssla om min älskling som har ont i foten & inte orkar gå. Kanske en inflamation o männen dom blir ju sååå sjukaaaaaa. Nej då skämt o sidor så har han riktigt ont.

Sov gott /& Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0