Äntligen....

034.jpg   New Moon :  När jag hör din röst -  Stephenie Meyer - Böcker   Nu äntligen har jag fått tummen ur och beställt de tre första böckerna i Twilight serien. Åhh filmen är ju bara så himla bra. Älskar den o har sett den två gånger med lika stor inlevelse....

Önskar tom att Håkan skulle va den där vampyren, hi hi... eller kanske inte!! Skulle ju inte funka riktigt så bra i vår vardag. Aldrig åka båt o bada med barnen. Ingen Greklandsresa.

Fördelen skulle väl va att han aldrig behövde sömn och då skulle han kunna fixa allt här hemma som vi vill ha gjort men  typ aldrig får tid till.

Men men ska bli helt underbart att få börja läsa dessa böcker snaaart o drömma sig bort i fantasin.

So long    Nettan.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Håller fullständigt med! De böckerna är otroligt bra!

2009-08-20 @ 13:42:31
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Vart beställde du böckerna? Jag har fått 1,2 & 4 från Adlibris.com men den 3:e var slut och kommer aldrig in inbunden på Bokia. Vill nämligen inte ha pocket! :)

2009-08-20 @ 16:02:26
URL: http://jessicolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vart beställde du böckerna? Jag har fått 1,2 & 4 från Adlibris.com men den 3:e var slut och kommer aldrig in inbunden på Bokia. Vill nämligen inte ha pocket! :)

2009-08-20 @ 16:03:15
Postat av: putte

Twilight är en mycket bra film, det skall bli spännande att se new moon till hösten och del3 som kommer nästa år. Om du inte orkar vänta så kan jag tipsa dej om serien True blood som snart har gått två säsonger på amerikansk tv. finns att ladda ner på nätet med svensk text, eller ockå kan duvänta tills det kommer på svenska kanaler nu i höst.

2009-08-22 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0