700 km / timmen

Så känns det som om Ajas liv går i bland!!!

Men nu är det kvällen o barnen sover, passar på att ta lite tid på datorn. Men tiden räcker inte alltid till. Familjen får ju gå först =)  Lyssnar till min älskade man som sitter o spelar för mig lite på sin gitarr nu.
Finaste som finns att höra på live♥

Idag hade jag även besök av min kära mormor & morfar. Fick rosor o choklad, bakelser o present till barnen. Man blir lite bortskämd när dom kommer.  Så det ska va !!!!

Blir nog en film i soffan nu, såg  KURIREN Wallander i går den va helt se värd om man gillar dom filmerna.

Har Nemo som sällskap brevid mig nu när jag bloggar. En sötis det med♥

Kram Aja♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0