Yes yes....

Läste Nettans inlägg hon skrev i morse, hon va tidig o kunde vara med i historieboken.
Det hände faktiskt mig med, jag va i tid på ÖF i Jössefors 5 min tidig t.o.m. alla va chockade!!!!!
Kom till Åsa o gick ner tillsammans med Hilda o henne. Var väl laddad nu efter påsklovet ha ha ha ....

Håller med Nettan är skönt nu när vardagen är tillbax, visst ledigt är skönt men man tröttnar på det med.
Annars har vi varit ute idag o barnen har lekt, sen bakade jag en mumsig kladdkaka o vi satt ute i solen♥
Har även varit o postat Cd skivor åt min älskade man, jätte många som har frågat efter den KUL!!!!!!

Är som ett bomb nedslag hemma nu, inne alltså. Grus, gräs o damm över allt. Tvätt o massa saker överallt. Men är så trött i kväll o måste försöka lägga mig tidigt o bryta mönster. Va faktiskt duktig idag o höll va jag lova.

Jag va ute o gick, ringde Nettan som också följde med via telefonen. Kom vi på ett nytt sätt kan ju prata medans vi går så är vi ej ensamma ha ha ha ... Vi är lite knasiga vi!!!!
Sen när jag börja tala om va jag hade på mig när jag gick tyckte hon jag skulle ta kort så hon fick se, hon skratta åt mig. Då förstod jag kanske varför folk titta så konstigt på mig när jag va ute o gick. Hade mina riktiga Walk sko,
thigts, en svart fin kjol o en flecetröja. Jag kände mig jätte hurtig jag.


Här är jag tillbaka efter min walking runda, var väl inte så fel ha ha.... 

Förresten jag har ju fått höra jätte många som läser denna blogg som jag inte vetat om, jätte kul tycker jag o Nettan att det är. Super, bara att ge kommentarer om ni undrar över nått. Blir så glad att ni gillar den :)

God Natt alla mina söta vänner....

Bamse kram Aja ♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Snygg Outfit blogg sessan. Snacka om o va snyggast i skogen! Kram o Puss till dig från mig. hi hi hi...

2009-04-20 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0