Vilken dag!

Ja vilken dag, snacka om full fart. Har verkligen gått i ett hela dagen. Massor av folk hela dan o tusen saker att göra ( känns det som iaf ) . Vi var inte hemma förränn strax efter sex o då var det till att börja med middag. Krånglade o barnen bråkade. Inte min dag idag!!!

Men nu sover de två minsta o jag har hunnit städa ihop det värsta, resten får bara va. Det tar jag i morgon.

Alla dagar är inte de bästa och mitt uppe i alltihop vill man bara sätta sig ner o gråta. Men vad hjälper det. Ger bara huvudvärk. Fast egentligen brukar jag förespråka att man ska gråta om man känner för det, kan rensa kropp o hjärna.

Men just idag så kändes det inte som läge för det. Fyra hungriga o trötta barn som inte alls förstår o kan rå för att mamma inte är på sitt bästa humör.

Men nu har jag läst saga o kramats o spelat spel o kramats o det är alltid bra medicin. Så nu ska jag gå o kramas med min största dotter lite ( hon behöver också ) Min lilla lilla tonårs tjej...................

God Natt o kram på er Alla.

Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0