Valborgsmässoafton!

Åhh vilken dag det varit, soligt och då är alla så glada. Sen kom det varor och ALLT var så fint. Rena julafton när vi kollade genom lådorna. Vill ha en massa!!!

Sen åkte jag o handlade o där var det mer eller mindra kaos. Fattar inte människor att det faktiskt är öppet i morgon också ???  För alla typ handlade som att det nu är stängt en månad framöver. Hallå vi lever på 2000 talet o det är i stort sett alltid öppet!!!

Men iaf så sitter jag nu o bloggar medans jag käkar en god grillad kycklingfileé jag köpte och  Potatissallad o grönsaker. Men Gud va gott, har inte käkat sen i morse o middag hade de andra ätit tidigare på dagen. Tyvärr blev det inget över till mig, tur!!  
        ha ha då kunde jag ju passa på att köpa det här goda!

Min pappa sov över här i natt o ska stanna nån dag till, ska med på brasa ikväll. Han har varit o lekt med Cornelia o Clara i lekparken två timmar så de var nöjda kan jag lova. Alltid kul när morfar är här.

Så vill jag tacka Katarina för hennes gulliga kommentar, va kul att du läser vår blogg. Som sagt är det ju ett tag sedan vi jobbade ihop. Nu är Cornelia redan 6,5 år. Jättekul med kommentarer Tack för det!!! KRAM

Lite bilder från kalaset igår...

Självaste födelsedagsbarnet iförd en del av presenterna.

Min svägerska Åsa med lilla Hilda ( sötisen )

Så nöjd med nya skateboarden.

Brorsan kollar Thailandskort.

Aja hade bakat så fin kladdkaka ( alla barns favorit ) Tack vännen!!

Vilken klippa all disken tog hon också. Tusen tack! ( undrar om hon vill komma hit o skura, putsa fönster, damma mm mm ) ha ha ha  

Vi diskuterade detta igår o jag sa hela tiden " Men du behöver inte, åhh stackars dig som står här osv. " Men vi konstaterade att ställer man sig där eller gör nått så är det ju faktiskt frivilligt. Om man nu börjar diska o inte vill så konstaterade vi även att då är man dum. Så nu är vi överens att vill nån diska eller städa så Varsågod!!

I kväll ska vi iväg på brasa, brukar alltid va kallt. uuuu! Men förhoppningsvis mysigt o barnen tycker att det är kul.


Nya kjolen som kom idag, visst är den fiiin! En sån ska jag ha!!!
Kom även i askgrå. Lika fin!!! Jobbigt o bestämma vilken man ska ha, hmmm. Lutar nog åt den här i hemp sand.

Kom massa annat också men tar vi en annan gång...

So long..... Nettan. Tusen Kramar till er alla kära bloggvänner.  ( jag är på ett strålande humör, just nu. Det kan vända fort )

Kommentarer
Postat av: pernilla

Snygg kjolen va nettan, finns den på vero moda? pris?

2009-04-30 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0