UTEDAG......

Har nyss pratat med min man knappt hunnit på hela dagen, MISS YOU BABE!!!!

Ja i dag har vi fått frisk luft i alla fall. Varit ute precis hela dagen, gick in med barna kl 20.00 badade dom o i sängen.
Efter det tog jag med mig Molle o gick en rask promenad i 30 min. Behövdes skönt att bara rensa allt.

Ja det har varit lek för fullt o sen kom barndomsvännen Katrin förbi med sin pojk Ludvig o lämna påskbrev.
Mer godis tänkte jag!!!!!!! Det var ett tag sen sist så vi passa på att fika med smörgås o lite kakor ute i solen.
Barnen njöt o Lova hade ju även en kompis här.

Planterade ju även blommor i dag, så nu är jag jätte nöjd!!!! Känns lite i kroppen i kväll. Har ju sopat asfalten
 o krattat löv.
Ett bra träningspass ha ha ha .....

Nu ska jag hoppa i duschen o sen lägga mig o läsa!!!!!

Försökte lägga ut lite bilder på blommorna jag planterade men men är alltid trögt på kvällen. Ni får se i morgon!!!

Kram Kram Aja ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0