Trött...

Nu är jag så himla trött o orkar inte så mycket mer för idag. Jorå lite till...

Nu är det klart i butiken iaf o sååå skönt när allt är på plats. Louise får finjustera efter hand. I morgon är ju Clubdagen så känns bra att butiken är fin o städad. Som oftast... Vi har ju som sagt 20 % på ALLT i butiken i morgon, inte illa eller hur????

50 första kunderna får en fin Goddiebag också  bjuder vi på smått o gott.

Slutade tre o kom ut i värsta fina vädret, va härligt. Kom till dagis o möttes av en lerig unge som de sa var Clara. Och jo då det var faktiskt hon. Lerig från topp till tå. Hon är för härlig gullungen min. Hon älskar verkligen när hon får hälla vatten o röra i lera o allt vad hon nu kan hitta på med detta söl.

Av med kläderna o lyfte in henne i bilen men hon var ju inte nöjd med detta lekande så det var att ta på ytterkläder igen här hemma. Hon o Cornelia sprang på baksidan o lekte bra länge. Så skönt när det är ljust ute, känns som man får ut mer av dagen.

Jag lagade middag under tiden o det fick bli köttfärslimpa. Barnen åt massor o sedan var det dags för ett ordentligt bad. Nu är de RENA o sitter o ser på barnprogramm innan det blir sängen o godnatt saga.

Amanda gör läxor o Anton ser på en film o har pratat med sin söta tjej Ida. De ska träffas på sön i köpis. Jag jobbar!

Men har faktiskt tagit kort idag.


Vår nya torso docka, kändes kul o få till butiken. Vi är så nöjda så.

En ny klänning som har kommit till butik. I  Fina vårfärger....

Ny klänning i de nya härliga färgerna......
   Måste visa ett så fint spel som Amanda gjort på skolan. Gjort i ull o hon har tovat o kardat. Fint Va??? 



Cornelia var på badhuset idag med fritids, så nöjd. För ett tag sedan fick de nya bikinis, så den skulle provas o nerpackas. Den passade ju kanon. Vår härliga tjej!

Nu ska jag lägga mina söta små sessor så säger bye bye för idag.

Tjingeling Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: Aja

Va fin hon va i den nya bikinin!!!!! ♥

2009-04-01 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0