trött..........

Ja nu är jag trött. Varit på Torsby badet idag, Lova hade jätte kul. Även jag, roligt att göra något med bara Lova.
MOR & DOTTER♥

Man blir skönt avslappnad efter en dag på badet. Fick god middag av min kära mormor o morfar o massa gott fika.
Magen är sprängfull nu och man får alltid mycket gott av dom.
Det blev laxfilé till middag o barnen fivk köttbullar = FAVORIT!!!!!!! Sen blev det kaffe, glass med hallon i det fina sommar vädret idag. Det kändes så i alla fall.

Nu ska jag vänta in min älskling som snart är hemma från jobb o lägga mig o se Snow buddies med Lova.
Lägger ut bilder i morgon när jag är klar i knoppen ha ha!!!!!!

Kram på er o natti natti AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0