Torsdags Kväll....

Hej igen jag lever lovar, men har fullt upp i mitt liv!!! HA ha ska inte klaga, får vara glad att man är frisk o kry.

I ef. fick vi fint besök av Nettan o familjen så himla kul att träffa barnen igen!!!! Jag bjöd på middag:
Bakpotatis med  räkröra, sallad o grekisklantbröd.
Va en trevlig stund o sen blev det fika med snygga CUPCAKES lovar dom va snygga.......
Barnen lekte för fullt alltid kul att se.

På dagen va barnen med farmor på stan, så jag passade på att rensa lite kläder o städa förråd.
Skönt nu är det gjort, en hel kassa med försmå barnkläder.
Tog en runda på stan även jag o såg ju massa med fint i bland vill man ha allt.

Ska snart lägga mig o till morgonen kommer lilla Hilda igen, ska passa henne några timmar. Efter det ska
 Lova ta 5 1/2 års sprutan, får väl se hur det går.
Sen skulle jag vilja ta en runda till Karlstad, ska titta på en resväska drar ju ihop sig till PARIS RESAN!!!
Ska bli så kul att åka dit längtar o även barnen längtar för fullt. Då blir det DISNEY LAND JIIIIHOOO!!
Roligt o när hela FAMILY åker det är mitt liv det o med ett perfekt sällskap: Nettan o familjen :)

Försöker lägga in lite bilder men det är ju hopplöst på kvällen, får bli i morgon...

SWEET DREAMS AJA♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0