Tjena, tjaba, hallå..

Ja då sitter jag här i soffan efter en dag på jobbet. Har varit fullt upp som vanligt o det är ju bra. Precis som det ska va,      ( ha ha nu rimmar jag med ).

Igår såg jag en film förresten " Twilight " o den var bara sååå otroligt BRA, Se den!!!

Som sagt, idag har jag jobbat o Håkan o barnen kom till mig så vi käkade lunch. Cornelia ville visa cykeln de va o köpte också. Hon är så nöjd, den är jättefin. Fick välja helt själv. Så när jag kom hem nu ikväll så tog vi en liten promenad så hon fick prova lite. Lite osäker men det kommer hon nog snart över.

Annars har vi käkat o slötittat lite på Robinsson, inte så mycket bra en Lördagskväll. Men det blir nog nån film i sängen när jag bloggat klart. Det tycker vi om.

På jobbet hade det ju kommit nytt ( som alltid ) o massor man vill ha, ( också som alltid )
 Den här klänningen hade jag på mig idag.

 Så kom Cornelia, ända upp till mitt jobb med cykeln. Hon är väl för GO!!!

WOW!!! Säger jag bara, ja denna snygging är min man.

Det kommer ju alltid en massa snyggt till J&J också o det är ju perfekt att prova på Håkan. Men han brukar inte vilja ställa upp, men idag fick jag allt på honom en ny tröja. Skitsnygg. Så en sån får det bli o nya brillor, också J&J.

Harems byxor är ju hett i vår o självklart har Vero Moda. De är snygga i modellen o satt skönt på. Och inte alltför mycket häng. Bra!!!

Ny kjol som jag gillade a lot!!!

Ja kan inte hålla mig för skratt. Micke ( min arbetskompis ) tyckte jag såg ut som en skolfröken. Ja men det är väl fiiiint!

Louise som jobbar i centret på skobutiken Milano. Tjusig i sin nya vårjacka som självklart kommer från oss. Hon sa att hon var SÅ nöjd!!  Det tycker vi är BRA. VI ska ju va o är " the best place to shop "

Innan jag åkte hem efter jobbet åkte  jag förbi Statoil o köpte denna skapelse som alla pratar så väl om o vi inte har provat. Men nu så....

Och den var verkligen God, nästan gudomligt god. Så denna delade vi på jag, Håkan, Cornelia o Clara. Mmmmmm

Men nu blir det God natt o Hej då.

Imorgon ska vi på kalas till min lillebror Magnus som fyller år. Men först jobba!

Kram kram Nettan

Kommentarer
Postat av: Aja

Kul att se olika klädstilar,jätte snygga bilder!!!!

Kram

2009-04-05 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0