Söndag!

Ja ha då har denna dag snart gått och jag vet inte riktigt vart timmarna tar vägen. Städat ett föråd och det var välbehövligt kan jag garantera. Fick packa undan all vinter nu och fram med sommarskor mm. Har testat det som funkar i år o resten ger jag bort. Blir väl nån tur till Karlstad o inhandla lite nytt. Alla bara behöver en massa nu känns det som....puhh!!!

Vår lilla Clara fyller fem år nu på Onsdag o jag får väl ha lite mer presenter till lilla sessan. Kalaset blir på Ons kväll o barnkalas nästa helg jag har ledigt. Hoppas på fint väder. I fjol var vi ute o det var en kanondag.

Till middag idag blev det Kyckling gryta på Thaicurry o sweet chili med ris till. Smakade bra utom för de två minsta som tycker sånt är alldeles för starkt. Så de blev serverade lite annat hopkok. Annars gillade de det allesammans. ( jag är alltid lite orolig när jag testar nått nytt om det gillas eller inte, men denna gång åts det med stor aptit = bra betyg )

Lite bilder från helgen som gått...

Fredags mys med smått & gott!

Snygga killar spelat match o nu ska det fikas....

Fikastund med trevligt sällskap. Linus o dottern Ina & Peter o Ulrika Ling med barnen.

Rörigt men det blir nog bra. Ulrika o Anton sitter i solen.

Söta lilla Vera.

Body o mössa till Jennies & Alex lilla prins.
Mössa beställde jag från Asos och bodyn kommer från Name it. ( nu är det bara en vecka kvar )


Ja det var det.... nu ska jag rycka med mig min kära på en promenad ( roligare med sällskap )


Ha dä gött...

kram kram Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0