Solar!!!

Åhhh va det är skönt ute. Riktigt, riktigt varmt. När jag gick upp i morse fick det bli en tallrik flingor o yougurt framför mitt morgon programm. Vakna med the voice. Så bra, de förgyller min morgon. Ja och han var allt där den där Jakob, men det var ett bra Aprilskämt, eller vad tycker ni som tittar???

Pratade med en väninna förut o hon visste inte riktigt vad som är poängen med denna låten " Tingeling " Inte jag heller, har verkligen ingen aning o nått måste det ju va eftersom alla tycker den är såååå himla bra o verkligen skrattar. Så snälla ni som har fattat poängen kan väl va så gulliga o förklara för mig. Trots att vi faktiskt är två brunetter har vi inte en minsta blek om vad det kan va....... Please HELP HELP!!!!

Ja sen var det bara att sätta igång o städa, det gick undan ska jag lova för jag hade bestämt att jag SKA va ute. Så jobbar jag helgen så kände att det var behövligt o ta ett ryck här hemma. Men det fick bli det allra nödvändigaste bara. Får se om jag har lust att ta garderober ikväll. skulle va behövligt o bara ut med allt, sortera, städa i garderoberna o sen in med allt. Men det är ju inte det roligaste jag vet precis. Cornelia o Clara fick påskpynta lite.

Men nu är vi klara o jag sitter ute i det härliga vädret. Cornelia o Clara leker i lekstugan. tror de försöker o städa. Ja det skulle behövas där med. Men det får vi hjälpas åt med en annan gång.

Idag kommer min käresta hem.

Tror vi ska åka upp i Årjäng o handla lite. Som Aja skrev så har hon sockerberoende. OCH det har JAG MED. Men skillnaden är att vi inte har nått hemma o det är Tråkigt.  Borde köpa saft iaf o nått att fika på.Cornelia tycker det är Tråkigt att hon får dricka vatten, men det är ju bra för kroppen  ( har jag hört )

Hörs senare idag alla sötisar
Krameli KRAM Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0