Snabbis

Ja det får bli ett snabbt inlägg.

Hela morgonen har gått och det har varit full fart hela tiden. Varit på apoteket o hämtat ny medicin till Valle, håller sig tydligen bara i 7 dagar o han ska äta i 10 dagar. Ganska onödigt blir jätte mycket över men men.
Kört Lova till dagis, lämnat min deklaration o kört Tant Sonja till stan som va utan bil idag.
Vi tog frukost på City med henne o Valle va jätte hungrig, hade inget hemma i morse. Han fick bara en liten limpskiva, så synd då. Men nu är han mätt o belåten.

Tänkte faktiskt i morse om någon ändå ville ta en fika med mig idag, så jag tänkte ringa Sara men hann ej.
Tro det eller ej men när jag kom från stan hade hon ringt mig, så det blir en fika på stan :)
Hon väntar nog på att jag ska ringa snart, får nog skynda mig. Ska bli kul att träffas blir ju inte så ofta nu.

Får ta en runda till affären innan jag åker hem hade ju inte så mycket gott i kylskåpet, konstigt att det blir tomt varje vecka???

Ha en bra dag Kram Aja♥

(Hörs vi senare!!!!!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0