Shopping

Ja det blev så. Nettan ringde mig på ÖF. och frågade om jag skulle med till Karlstad. Kul att ses bara tänkte jag o ta en fika, som vanligt när vi träffas :)
Ja man kan aldrig planera dessa dagar det blir som det blir........... Idag blev det så här o shopping i Karlstad är ju
aldrig fel! Barnen tycker det är så kul att se varandra o är som en hel syskonskara.
Va jätte kul o allt flöt på, ovanligt bra faktiskt!!!! Blir ju lite längre tid i varje affär o man kan ju inte stressa precis.

Det blev lite saker för min del, Lova fick lite på HM. o baddräkt på Stadium. Jag fann som vanligt lite på Ginatricot.

Här inköpte jag denna fina baddräkt till Lova o min älskade man fick en keps o
vatten flaska denna gång♥. Ett par vita leggings på HM till Lova.


Nettan fick med sig en hel del hem hon, här redo för bilturen hem med dom
söta tjejerna. Dom stora barnen Amanda & Anton ville inte va med på bild
fattar inte, dom som va så trendiga idag.


Väl hemma sen kom kaoset. Dom va vrålhungriga när vi kom hem båda två. Fick slänga sig i kvällsmaten, sen kom energin tillbaka. Blev lek o spring tillslut fick jag avbryta o ta med dom till sängen. Men tur det kom hemma o inte i Karlstad ha ha. Här på bild mina små liv: Lova i nya rosa leggings o nytt linne allt från HM, hon va super nöjd!!!!!
Lägger ut fler bilder i morgon, tack Nettan med familj för en trevlig em. i Karlstad.

Sov Gott Natti, en stor godnatt puss till min älskling som är på jobb.
Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0