Sent blir det!

Ja verkligen, önskar att det var mer timmar på ett dygn. Men inte mycket jag kan påverka det.

Hela dan har gått i ett o nu har jag bakat till Claras kalas i morgon. Gissa om hon väntar. Hon har räknat dagarna o har full koll på att vi ska sjunga till morgonen. Hon sa till mig förut " mamma i morgon ska jag sova när ni kommer o sjunger för mig "  Och det ska vi.!!!

Ja må hon leva, ja må hon leva.... också sjunger vi även Lottas sång Vad är det för en dag, vad är det för en dag....osv.

Så i morgon när jag kommer hem ska jag bara slänga ihop två pajer sen kan de komma.  Våra kära.

Men nu är paketen klara, bara ett kort som fattas. Förstår inte vart det tagit vägen köpte det ju igår. Ett med Tingeling på, Claras stora favorit. Men ska ta o dammsuga färdigt det sista så kanske jag  finner det då. Hoppas jag!

Hörs o ses i morgon.
Kramizar Nettan.



Några kort från Karlstad turen igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortfarane bara en massa barnmys.. vad är det med alla Wannabee-bloggare i Sverige, Barn är så Retro, så ute... lite lantis-stil. Flytta in till City i stället och lev livet som jag gör.



Hur som helst så får jag väl önska er lycka till med eran blogg, men jag vet inte om den är något för mig att läsa..



mvh



K. Zytomierska



PS. kolla in min blogg å ser ni hur bra en sådan kan vara! http://www.finest.se/katrinSchulman

2009-04-29 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0