Så bra..

Har precis sett färdigt på Desperate HW, det är ju bara så bra. Idag va det riktigt bra!!

Åkte på drop in fika på dagis efter jobbet o det var nog världens snabbaste. Fick lite dåligt samvete att jag inte stannade längre för barnen hade det så kul ute. Men, men var tvungen att hjälpa Anton o finna grus skorna till första träningen på grus idag. Men när jag kom förbi idrottsplatsen var han redan där o hade fixat detta själv. Bra gjort o finna dem i förådet för där skulle det va välbehövligt av en sortering. Bort med all vinter nu o fram med sommar :-))

Men Clara fick ist leka med en kompis o Cornelia ringde nån men hon kunde dessvärre inte. Så då blev det att hon va med Amanda o jag tog en promenad. Efter detta tränade vi på Cornelias nya cykel lite ( hon tycker den är lite stor ) Men hon va superduktig o klarar detta galant.

Har kommit snygga kostymer till J&J. Erbjudande nu också...

Skjortorna är bara så snygga.

Söta blusar till VM, har haft dem förr. Men nu kom de i nya snygga färger..

Blus för 129,95. Sååå fin!!!

Så kom det en rosa dröm som min kära dotter ska ha. Jag tiggde o bad att hon skulle ha på sig den när jag tog kort. Men icke sa Nicke. ja då fick jag väl dra på den själv ist. Hade gärna velat ha en själv. Men det blir en Amanda klänning ist. Perfekt till henne o hon va bara så FIN i den. Får allt se om vi kan få ett kort längre fram...
  
Lovely dream in pink

Good Night Nettan...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har dere ikke noen tiktige skinn jakker uten glidlås da :)

2009-04-22 @ 07:09:00
Postat av: AJA

Ja vilken snygg klänning, den klädde dig...

Vill ha, ha, ha,.....

2009-04-22 @ 23:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0