Röjardag!!!!!

Det kan man verkligen säga, vi har varit ute hela dagen.
Allt från att tvätta bilen ,städat garage o krattat mm..... Ni kanske tror jag har hur mycket som helst att göra å det stämmer.
Sen är jag ju en sån person som har svårt att vara stilla, vill göra något hela tiden ha ha ha ..

Kommer det besök undrar dom om jag kan sitta 5 min o dricka kaffe med dom. Till middag blev det köttfärslimpa o det va så gott, man är ju även mätt länge på sån riktig mat.
I morgon är det ny vecka  o tiden går så fort, önskar i bland att det fanns flera timmar på dygnet.

Nu ska jag gå o ta mig ett skönt bad är ganska skitig efter dagens plock LOVAR......
Valle va helt slut efter ute dagen o lovade han mjukglass innan han somnade, men tror knappt han minns att han åt en glass. Hela han va kladdig i ansiktet!!!!


Min lilla plutt, som va såååå trött.... Puss på dig

Sov gott  Kram AJA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0