Propp mätt

Ja det kan man säga att man är!!!!! Blev en god mat bit från The Roof ååå det är så gott där.
Som jag sagt förut så rek. jag verkligen att köpa mat där.

Annars har det varit en lugn dag, trodde jag skulle få de solen lite mer idag  men men.
Lova o Fredrik va ju på bio o den va tydligen bra o även rolig. Hon va så nöjd när hon kom hem.
Det blev massa popcorn, chips o godis!!!

I kväll har vi haft massa folk på besök alltid lika trevligt o tiden går fort!! Pratat lite i telefon som jag gör flera gånger dagligen med min kära mamma MISS YOU!!!
 
Såg Nettan lagt ut bilderna på kopparna jag fick av henne visst va dom fina!!!


Men visar dom igen :)




Kusinen Hilda som vi passade i går ♥ Lova o Valle tycker det är så kul.

Sen drog vi ju till Karlstad!


Sol va det i Karlstad dä sola skiner..... Lova nöjd med sin nya jacka från Intersport.


Aja utanför Bergvik, outfit topp gina även kjolen o jeans jacka en gammal från JC i diesel.

Nu vet jag inte va jag ska skriva är tom i huvudet, men är glad att våren är här alla blir på så gott humör.
 Tjiii hooo man ser solen igen o slipper det det dystra mörkret!!!
Ska försöka ta mig till Nettans butik till veckan o spana in sommar modet 2009........

God Natt Kram Aja  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0