PÅSKLOV

Det stämmer det, Lova är ledig hela veckan i från dagis så får väl hitta på något kul med dom någon dag.
Har ni förslag säg bara till !!!!!

I morgon ska jag passa lilla Hilda, det ska bli kul♥ Så det blir nog full fart ......
Är så glad att våren är här, för nu känns det verkligen. Blommorna börjar komma o fåglarna kvittrar.
MAN BLIR GLAD i alla fall jag.


I dag va det plätt kalas hos Aja o tjejerna Wilma o Lova åt för fullt!!!


Valle gillar inte plättar så mycket så han tog en skål med ostbågar i stället.
Här ska han säga hej hej, han brukar säga det när vi tar kort!!!!!

Nu ska jag bara sätta mig i soffan o slappa om jag lyckas med det, försöka undvika påsk godiset för det är inte ens gott längre...... Men jag äter tydligen ändå ha ha !!!!!

Kram AJA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0