Påsklov ja!!

Ja Påsklov hela veckan o vi är kvar i Dalarna o vår stuga i Fryksås.

Har svårt att hålla mig från jobbet så har ägnat mig åt det nu en stund. Men det är väl tur att man har ett jobb man trivs med, det är inte alla förunnat, tror jag!!!  Alltid kul o komma tillbaka o se allt nytt som ramlat in. Var en hel del vi behövde nu efter denna fantastiska helg som varit.

Flickorna leker o Håkan är ute o grejar. Amanda o Anton är i Idre o åker skidor med sin pappa. Saknar dem i massor men glad att de har det så kul. Kommer hem på Sön igen.

Ja här är det mulet men inget regn iaf. Ska ta o åka ner till Mora en sväng o kika lite. Blir nog lunch där också. Bortskämd nu när vi har ätit ute för det mesta. Men passar på o njuta.

Ha ett skönt Påsklov alle sammans o  även alla som inte har det...

Kramelikram Nettan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjingeling Nettan! Det tycker jag/vi låter som en toppen ide' :)

2009-04-14 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0