PÅSKEN.........

JA nu börjar påsk helgen, Nettan o familjen drog till fjällen Orsa och hoppas dom får det super härligt där uppe!!!!
Nu har jag handlat o korgen eller vagnen blev propp full!!
Hämtade Lova på dagis o där hade stora PÅSK KÄRRINGEN varit :)

Våran lilla Lova som en söt påsk kärring!!!!!!



Sen tog vi en runda på torget, va som lilla marten typ. Köpte själv klart nougat o ett fint fat. Nettan hade ett liknade o tyckte det va så fint. Kan jag lägga mina choklad bitar i där!!!!


Här är det fina fatet med färsk nougat MUMS........

Hoppas vi får fint väder under påsken hade ju så fina dagar denna vecka.
I måndags va det ju kanon väder... Då gjorde vi också en runda på stan, passade på när syster va här!!!
          
Barnen en runda på stan i mån våra gullisar!!!!


Aja på staden......


Invigde mån. med att köpa mjukglass o sen satt vi på torget o njöt....


Jag o Lova mi på gympa avslutning i mån.... Så duktig o fick diplom...


Här gympas det för fullt......


Valle i mosters knä,funderar va barnen gör♥

Nu ska jag börja med lite mat tills min älskling kommer hem, sen blir det mys under påsken o träffa lite släkt.......
Har även varit i Charlottenberg en sväng idag med Hilda o Åsa.
Lova köpte sig en jätte fin jeans jacka får visa den senare på bild. Ja där va det en del norskar som trängdes.
Så är glad att jag inte handlade där idag, ska även försöka göra klart påskbreven i kväll o lägga godis i....

Kram Aja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0