PÅSKAFTON.....

GOD MORGON på er alla, här skiner solen o ser ut att bli en underbar dag!!!!!

Nu ska det bli frukost med ägg smörgås, påsk haren har även varit o hälsat på!!!! Hade lite bråttom så barnen fick leta upp äggen. Busig hare han hade gömt dom ha ha !!!!
Men Lova o Valle blev såååå glada med massa godis på morgonen.
Jag vill också ha ett stort påskägg med massa hemlisar i :).

Nu får jag sätta lite fart ska ju dela ut påskbreven också o sen får vi massa trevligt besök.

Hörs senare ha nu en trevlig dag o ät inte för mycket godis :) 

Kram Aja.........

Så här glada va våra sötisar i morse..... Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anette

Fasters små gullisar, va kul med Påskharen. Han fann hit till Fryksås också. Men missade mig.... hi hi hi. Ha en underbar dag alla mina kära. Kram o Puss till Lova & Valle// Faster o kusinerna. (speciellt Amanda )

2009-04-11 @ 10:09:50
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas påskharen kommer till mej med...

/Putte

2009-04-11 @ 10:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0