Påskafton i Fryksås.

Ja, här har vi det hur underbart som helst. Vaknade i morse o solen sken redan in genom fönstren.

Påskharen hade funnit hit med o barnen blev jätteglada för äggen han lämnat med godis o leksak. Cornelia var dock misstänksam på hur han kunde veta vad hon ville ha? Hmmm.....

Åt en god frukost med ägg så klart. Sen har det varit ute som gäller hela dan. Lunch blev det i toppstugan och vi åt en jättegod Gulasch soppa med bröd till. Den var super. Alla utom Clara som valde våffla istället. Mätta o belåtna så blev det några timmars åkande till.

Cornelia har verkligen lärt sig jättemycket o tyckte det var jättekul när hon nu kan åka lift o barnbacken alldeles själv. Men nu tar det hårt på snön så nu får vi vänta tills nästa vintersäsong.

När vi var på väg därifrån så träffade vi på " Blåbäret Bärra o Påskräven" som delade ut godis till barnen. Det var ju jättepoppis. ( Men då tog jag kort med telefon o har inte den usb-kabel med. Så det får jag lägga upp senare.)

Väl hemma i stugan så tog jag o min käresta kaffe o bulle o fikade ute i den härliga solen.


Cornelia & Clara fann äggen Påskharen lämnat. Mums!!!


Amanda fick också ett ägg med godis o en fin tunika.


Jag & min kära njuter av det vackra vädret. Lovely!!!

Nu ska jag snart in i duschen o göra oss i ordning. Ikväll blir det Påsk bufeé. Gott i gott gott....

Sen blir det nog en lugn kväll, som vanligt!!

Ha det bra o GLAD PÅSK önskar Nettan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ va mysigt GLAD PÅSK PÅ ER O BARNEN SAKNAR ER!!!!♥

En stor kram till Amanda. Ha en trevlig kväll ..

Kram Aja med familjen!!!!!

2009-04-11 @ 17:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0