Onsdagen 1/4





Som Nettan skrev april, april..... Så skönt tänk va fort det kommer gå sen blir det maj, juni......

Bara härliga tider att se fram emot!!!!!

På morgonen har jag kört Lova på dagis och dom skulle ut i skogen o grilla korv, så hon va super glad!!!!
Sen fick jag lite nya husdjur i hemmet = svartmyror inte kul. Hatar våren för att alla djur kommer...........
På vintern får vi in möss o våren myror...... Det räcker med mina hundar tycker jag.

Men men inga problem går väl inte att lösa, så jag ringde Anticimex.
Gulliga som dom är så kom dom med en gång så nu har dom fyllt på rått gift o sprutat något för myrorna.
Hoppas nu att problemet är löst........

Idag är det ju toppen väder blev ju ingen sol igår så jag o Valle ska gå ut o sätta oss o fika..... MYSIGT.
Jag o min lilla pojk, det bästa med att vara hemma är att man får tid för sin familj.
Ska hämta Lova sen o då blir det badhuset, idag får jag offra mig o bada lite. Hatar att bada på badhus!!!!!!!
Men va gör man inte för sina barn.

Mode titta lite på nätet förut, alltid lika kul!!!!

                                                      

                                               Fann en snygg sko från asos 400:- skulle inte vara helt fel

                          
Vårens hetaste mode jeans leggings, har själv två par ett par snygga  från VEROMODA, bara älskar dom....

Ha det gött så hörs vi sen / KRAM AJA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0