Nattis


Så här såg det ut tidigare idag när min kära lillasyster åkte hem!!
Ska köra henne till tåget.


Valle kramar moster innan hon reser :) :)



Tack syster för en trevlig vecka o en rolig moster att leka med........


På fm. va Valle sliten o passade på att kosa lite med Molle GULLIG!!

JA nattis det kan man säga, inte alla som bloggar nu men det gör AJA. Har ju varit på kalas hos Nettan.
Alltid lika kul o det va ett långt bord med goda bröd sorter av alla slag. Massa pålägg,grönsaker o kex. MUMS
Älskar små plock, efterrätten blev morotskaka som va smaskens. TACK Nettan för ett jätte mysigt kalas.

I morgon är det en ny dag o ska handla fy, gruvar mig redan. Men ska det bli lite mat till PÅSK så har jag inget val ha ha...
Lova ska till dagis o gå påskkärring kul!!
Nu ska jag sova lite .....

Kram på er AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0