MOROTSKAKA


Ja det är inte alla som bakar morotskaka kl 23.00 men det gör Aja, ska ha en tårta i morgon.
Får ju lite gäster och spisen går säkert varm i morgon för fullt!!!

Idag va det en underbar ef. solen kom fram, jag o barnen tog en cykel tur. Hade med oss lite fika o gott.
Sen invigde vi faktiskt grillen idag och det va ju sååååå goootttt!!!
Är ju alltid lika kul att grilla o första grillningen blir ju toppen.


Lova o Alex blev grill mästare båda två....




Valle hade super kul i gungan tjo hooo




Även vår stora tjej hade kul!!!!!

              
Mysig ute dag o barnen va nöjda o slitna efter dagen o Lova va jätte duktig o cyklade en bra bit!!!!

  
Efter maten tog min underbara älskling fram gitarren o spela lite. Alltid lika trevligt!!!!

Nu ska jag vänta på att kakan svalnar o sen blir det sängen, ni får se resultatet i morgon.
Har blivit en natt människa o känns typ som om jag aldrig sover ha ha ha......
Men kaffe o choklad är ett bra tips, LOVAR....


Lova har fotat detta o ville jag skulle lägga ut på bloggen. Hon va så gullig detta fick jag i ons. när jag hämtade Lova på dagis. Dom hade gjort påsk pyssel!!!

GOD NATT NU O SOV SÅ GOTT EN NY DAG I MORGON!

KRAMIZAR AJA♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0