Mora!

Ja med risk att inte jag ska få lappsjuka så har vi haft en em i Mora, det är en jättemysig stad med roliga butiker. Käkade lunch på kaffestugan då jag o min kära tog bakpotatis med räkröra. Mmmm den var jättegod. Träffade även på ett par från Arvika ( en vän ) som var på väg hem ifrån Vemdalen. Ja det är lite scary, att vart man än är så ser man alltid nån man känner. Men KUL !!!!

Sen gick vi o strosade. Köpte lite prylar till hemmet. Känner en stor lust nu när det är vår att göra om en massa. Men vi får väl ta det vi påbörjat först. Blir nog bra nu med lite nyinköpta saker. Fick även tag på ett jättefint halsband till Clara hon ska få i födelsedagspresent. Hon fyller nämligen den 29 April. Vår lilla smöla..



La in lite kort förut i brist på annat, ha ha ha

Mys med pappsen. Nya tröjor jag beställde från Asos. Det kan jag rekomendera. Kom snabbt o allt gick smidigt.

Jag o min kära dotter Amanda.

Påsk bufeé på Värdshuset. ( Amanda är inte nått fan av kameran )

Lek o skoj i lekparken.

Thats it folks!!!

Nu ska nog jag ta en promenad. Ha en god kväll.

Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0