Måndag

HEJ HEJ!!!!

Samma här dagen gick igår, hann ej blogga det va kalas o kalas.
Först va Lova i väg på DISCO kalas till Johannes som fyllde 8 år. Lova va den minsta tjejen som va där. Hon va så söt våran lilla tjej. Men roligt hade hon i alla fall, så nu ska Lova ha disco när hon fyller :) ( i september)

Lova på disco, va rosa o gul i håret häftig tjej!!!!!


Födelsedagsbarnet Johannes cooling!!!!


Valle va med en stund han med på discot......

'

Sen va vi på 24 års kalas till Fredriks lillebror, va så trevligt att träffa alla. Som nettan skrev va det ett stort bord med goda hembakade kakor o tårta.
Igår kväll blev det film med min underbara man o syster, vi såg Me and Mearly tror jag den hette.
Tyckte inte först den va så bra men den blev bättre på slutet.
Efter filmen va jag sååå trött slocknade med en gång.


Bild från kalaset, Hilda i centrum så klart...


Nettan med lillasyster o Anton, sin man Håkan:)

Min älskling med sin lillebror som fyllde 24 år....



Söta värdinnan Åsa o sin älskling Magnus!!!!

Tack för ett jätte trevligt kalas!!!!!!!!

Idag är det sol igen o det ska bli en cykeltur med barnen, ha en underbar dag alla!!!!!

Kram från AJA.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0