Måndag= ny vecka.

Idag är det Måndag o jag är ledig, stämmer inte. Men har lovat Louise o Ida semester samtidigt, de åker nämligen till Egypten på Tis morgon och då ska jag jobba en massa dar på raken när de är borta. Hoppas de får en helt underbar semester med mycket bad o sol.

Men vi har varit iväg på fm o fixat lite grann. Och nu har jag ringt en massa samtal med saker som måste bli gjorda. Men blir så frusterad att det aldrig går o få tag på nån. Det är kö o telefon tider hit o dit. Jag har ju inte tid att vakta tlf hela dan, men men vad gör man???

Cornelia är hemma idag har blivit så förkyld men har förberett farmor o farfar på att hon kanske blir hos dem i morgon när jag jobbar. Det är tur för oss att vi har världens bästa farmor o farfar på nära håll. De ställer oftast upp. Kram till er...

Har satt en deg o ska baka tekakor så jag o flickorna kan käka lite nybakat sen med te till. Det är inte så dumt!

Sen när Amanda o Anton slutat sticker vi till Karlstad, passar nog bäst idag så kan jag släppa det sen. Har ju som sagt kalas på Ons då Clara fyller år. En del som ska göras.

Ha nu en bra dag allesammans....

Stora kramar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0