LÖRDAG

Hej bloggen!!

Tiden går för fort fattar inte har ju inte bloggat så mycket nu.
Har ju min familj hemma o min kära lillasyster så har passat på att umgås. Då får bloggen tyvärr komma i andra hand!
SORRY

Men dagen har gått o min hjärna är helt slut, lovar. Först va Lova på dans sen hem o åt lite rester.
Vid tre hade min tjej AGF uppvisning en stor vårkavalkad. Så dom fick visa upp va dom lärt sig under två terminer.
Jätte kul att se dom va super duktiga. Dom minsta va helt oroliga o det va massa grupper o barn.
Själv klart tog batteriet slut i både kameran o videokameran, känns som om jag har tur!!!!

Nu är vi hemma igen, lovar lägger ut bilder senare i kväll. Nu ska vi upp till svärmor hon bjuder på middag.
Känns toppen i kväll såå gulligt av henne. Svärmor alltså.

Sen blir det Robinsson, får väl ge det en chans till!!!!
Tack älskling för ALLA GULLIGA KOMMENTARER♥ (undrar va han vill nu ha ha)
Nej då kommer direkt från hjärtat o jag säger som Pernilla W sa: Tala om för alla du älskar o som betyder mycket för dig medans du kan en dag kan det vara försent!!!!  THE TRUTH
ÄLSKAR DIG MED till min man!!!!
Barnen är ju den största kärleken man kan ha tillsammans så den kan man aldrig neka utan är en själklarhet♥

Nu ska jag dammsuga o krångla lite med Patrik ,vår kära kusin he he !!!

Kram på er alla som läser bloggen♥

AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0