lör kväll...

Såg att Aja försökte lägga ut kort på kopparna. Men här kommer det....


  Hämtade kort på Åhlens. se. Kaffe kopparna som jag köpte åt mig i blått o sen gick jag dit igen o köpte med present till vår kära Aja. Självklart i rosa. Dom var ju bara så otroligt söta o perfekt till sommaren. Vi har redan testat våra o de var goda o dricka ur. Fick sin plats i nya skåpet på altanen.

  De här kuddarna tyckte jag också var så fina.

Ja de hade massor av snyggt på Åhlens nu inför utesäsong. Sen tipsade Aja om att de har fått Pappelina mattor i Arvika på en butik. Jag har en i köket o den är kanonbra ( kan tvättas hur mycket som helst ). Så där måste jag gå in vid nästa Arvika tur.

Dagen på jobbet har gått fort o det var kul o komma tillbaka. Hade en hel del att göra med nya varor som skulle upp. Massa snyggt var det också så klart o mycket godbitar på ingående kan jag lova.

Nu ska jag sätta mig i soffan med min familj innan det blir sängen. Barnen är uppe än så Cornelia sitter brevid mig o väntar, vill bara kramas nu o det säger man inte Nej till. Så härligt....

Good night my sweet friends

Kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0