Kvällen.

Ja då är det kväll igen o dagarna blir inte riktigt som man tänkt sig. Inte här i alla fall.

Var uppe o lånade böcker o även två filmer på Biblioteket. Sen in på Konsum o fann påskliljor att ha ute o Fika så klart. Sen hem o laga mat. Tjejerna åt jättebra o sedan fick de se på en film medans jag plockade undan här. När jag precis var färdig kommer vår efterlängtade man/pappa innanför dörren. Då flyger det upp två lekfulla tjejer.
 
La mig i soffan o skulle kolla lite på filmen med flickorna, men blundade ist. Så trött var jag. Tänkte att det här va ju inte så lyckat. Men orkade till slut ta mig upp o började trots allt med garderoberna. Trodde aldrig jag skulle få detta gjort. Men det är det NU, TJHOOO....

Ja men påskris blev det inget men vi får se vad Nettan kan ha lust med i morgon. Skulle egentligen behöva baka ( Amanda ska ha till Franskan igen ). Men just nu vill jag inte o då tänker jag inte göra det heller. Får väl betala eller nått om det skulle va så. Men får väl se om det kan infinnas lite Leila inspiration till morgonen. hi hi...


Mina små tjejer ute idag.

Gullisarna i soffan efter maten.

Fann den här i garderoben när jag städade, har inte velat kasta den. Sydde den själv till ett bröllop en gång i tiden. Ha ha inte så fin nu, men trot eller ej det tyckte jag då. Det är en långklänning med riktigt hög slits och i sammet ha ha ha... Corenlia o Clara älskar ju som sagt o klä ut sig o då passade den här kanon. Min tiara sen vårt bröllop lånade hon också.

Ha en skön kväll.
Good Night Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0